שירותים למגזר העסקי

פעילות במגזר העסקי עשויה להיות מורכבת ורווית צמתים משמעותיים בהם קבלת ההחלטות דורשת חיבור של אינספור פיסות מידע, בפאזל סבוך ורב חלקים. אנחנו כאן כדי לפתור עבורכם את הפאזל ולספק לכם מידע קריטי שיתמוך בהחלטות העסקיות שלכם. כך, אנחנו פועלים במספר היבטים:

עובדים ויחסי עבודה

מקום העבודה שלכם חייב להיות בטוח מכל משמר. לכן אנחנו מציעים לכם את השירותים הבאים:

  • בדיקות רקע לפני גיוס וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהעובדים שאתם מכניסים אל מקום העבודה שלכם הם אמינים ושניתן לסמוך עליהם. בין אם מדובר בשותפים בכירים או בעובדים זוטרים, אנחנו נספק לכם את כלל המידע הדרוש על מנת שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם במסגרת הליך הגיוס.
  • בדיקות מהימנות על ידי אמצעים טכנולוגיים מיוחדים עוד מימי קדם, העין האנושית תמיד הייתה אחד הכלים הטובים ביותר לזהות תכונות אופי, יכולות ואישיות של אנשים מסוגים שונים. יחד עם זאת, אנחנו מבינים שעין אנושית לא תמיד מספיקה ובמקרים מסויימים, הטכנולוגיה המתקדמת שהאנושות פיתחה עם השנים יכולה לסייע באיתור כשלים וחולשות, גם אצל אנשים. אנחנו מתמחים בהפעלת אמצעים כאלו, כך שאתם תוכלו לישון בשקט וליהנות משלווה.
  • הגברת הבטחון בתוך הארגון, כולל ייעוץ לצמצום הפחת וייעול תהליכי עבודה בכל ארגון ובכל תהליך ייצור, פחת הוא אחד הרכיבים המשמעותיים ביותר המשפיעים על הייצור. באמצעות שיטות המחקר המתקדמות שלנו, נספק לכם שורה של אמצעים לצמצום הפחת בארגון ולשיפור תהליכי העבודה אצלכם.
  • מעילות במקום העבודה גם במקום הכי בטוח, יש פרצות שקוראות לגנב. מעילה ממעביד היא אחת התופעות השכיחות בעסקים ואנחנו כאן כדי לסייע לכם לצמצם את התופעה ולהביא לפתרון אם חס וחלילה התגלתה מעילה כזו אצלכם. 

Osint / Webint

שימוש במקורות גלויים הוא אחת משיטות העבודה החשובות ביותר לכל חוקר פרטי. עם נסיון של עשרות שנים וחדשנות טכנולוגית, אנו יודעים להשתמש בכלל שיטות המחקר, ובמאגרי מידע ייחודיים המצויים בנבכי רשת האינטרנט, על מנת לאתר עבורכם את המידע המדויק והחשוב ביותר. המידע גלוי, אנחנו פשוט יודעים לאתר אותו כמה שיותר מהר:

  • מחקרי רשת בצמתים של קבלת החלטות כל בעל עסק נתקל באופן יומיומי בצמתים של קבלת החלטות, בהם מידע איכותי יכול להיות ההבדל בין החלטה מנצחת למפסידה. אנו נאתר את כל המידע שיתמוך בהחלטה באופן מיטבי.
  • מודיעין עסקי ואיסוף מידע בזירה העסקית בין אם מדובר במחקר שוק, איתור השקעות או השגת אינפורמציה על חברות בינ"ל, כולל בעלי שליטה ואחוזי בעלות, אנו נאתר עבורכם את המידע האמין והמפורט ביותר, שיאפשר לכם להיות תמיד עם צעד אחד קדימה לפני שאר המתחרים.
  • בדיקות רקע לשותפים בחברות לפני השקעה ולבעלי מניות ההבדל בין שותף שיתרום לעסק ובין חברה שתניב לכם רווחים, ובין שותפים והשקעות שעלולים להוביל להפסדים משמעותיים, טמון לפעמים בפריט מידע יחיד. אנחנו נספק לכם את התמונה המלאה להתנהלות פיננסית שקטה ובטוחה.

לשיתוף

השירותים שלנו:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ליצירת קשר